Monday, March 30, 2009

dilema??

erm dalam menempuh hidup2 di U ni...
memacam perkara yg berlaku dalam hidup kita sehari2 kan?

begitu juga dengan aku..
pelajaran,kewangan,kekawan..2 sumer sumber masalah yg ada..

tapi skrg ni ada 2 masalah yg wat aku dilanda dilema..
yang pertama,adakah perlu untuk aku terus menjadi prs?
terkejut?tapi aku ada sebab sendiri mengapa hal ini timbul..
jgn la fikir aku xleh trime tanggungjawab or ada hamba Allah penah ckp,"ala baru jadi sekatariat,
bukan bnyk keje pon,bukan berat macm keje MT",lbh kurang mcm ni la dia ckp...
4 ur info,n kekawan rapat aku tau kot..aku ni leh je wat keje2 ni,n jgn ckp kat UMT ni,dari skola aku mmg aktif bro...leh tgk sijil la,,but sume 2 history la kan..
pe aku nak cakap kat cni iyela aku rase bosan,xtau la..
ada gak jawatan lain,pon sama gak,rase nak lepaskan jer..coz da rasa letih n bosan..really need time 2 rest..
maybe ada yang akan bertanya,banyak sangat ke keje dia ni?
aku leh cakap,xde la banyak pon,tapi aku x se heppy masa jadi prd masa matrik dulu,maksud aku ialah cam x hapening jer prs..maaf tapi inila pendapat jujur aku..
so aku nak minta maaf andai ada yang terasa..tapi inilah apa yang aku rasa skrg ni..
conclusion,aku hope some feedback 2 solve my problem..coz i still love prs umt ni..
satu kata2 yang aku pegang "WE SHARE BECAUSE WE CARE"

No comments:

Post a Comment